17 April 2017

O braći / About Brothers



Ova godina je počela neočekivano i isto tako dobar deo nje je proleteo dok sam se ja okrenula... Kraj prethodne i početak ove godine, pored poslovnih obaveza, je bio jako težak za mene, samim tim došlo je i do zastoja na kreativnom polju. Nije mi falilo inspiracije, koliko mi je falilo volje za rad. Relativno skoro sam se uhvatila u koštac sa svim tim i rešila da završim stvari koje sam odavno započela kako bih oslobodila prostor za neke nove ideje koje su se skupljale i zapisivale...

Jedna od tih stvari su bile i čestitke za dva mališana, braću, Filipa i Aleksu...

Kada sam nedavno obilazeći knjižare naišla na predivne boje Canson pastel papira, znala sam za koje čestitke će se prvo iskoristiti...

Palo mi je na pamet da pored čestitki mogu ispisati i jedan citat o braći... U poslednje vreme vežbam i tzv. "handlettering" tako da je ovo bio specijalan izazov.

"Sometimes being a brother is even better than being a superhero" je, za mene, specijalan citat jer me je u trenutku podsetio na mog mlađeg brata koga nemam priliku da sviđam svakodnevno, a i pored toga je on moj superheroj.

Čestitke su shaker, sa belim osnovama i sa kovertama u boji akcenta na čestitkama. Bela i tirkizna i bela i zelena su mi kao kombinacije mnogo prijale dok sam radila, tako da će se sigurno negde ponoviti...







Za ispisivanje citata sam koristila zlatnu gel olovku (Uniball) i svesku sa crnim listovima, poručenu sa AliExpress-a.

Pauza je bila veoma dugačka, nadam se da ću se što pre vratiti na redovno pisanje, ima puno stvari da se nadoknadi...

Da li vam se dopadaju čestitke i ispisani citat?

Hvala što čitate,

No comments:

Post a Comment