16 January 2017

goodbye 2016, welcome 2017



Ovaj post je započet, pa obrisan, pa opet započet i tako par puta... Razlog tome je prilično turbulentna prethodna godina. 

Ne mogu reći da je bila loša, bila je jako dobra, naprotiv. Ali, kao što uvek postoji ono "ali", moram priznati da je mogla biti malo bolja.

Neću se puno osvrtati na privatni aspekt prethodne godine, on je taj na koji u nekim trenucima nisam bila ponosna, i koji je uticao na neke pauze i male kreativne padove.

S druge strane, na privatnom planu sam donela neke jako važne odluke, koje su me ohrabrile da idem dalje i ne stajem u ostvarivanju svojih planova.

Što se tiče mog "craftroom" aspekta, na veći deo godine sam jako ponosna... Od samog starta sam promenila pristup, i počela da se mnogo ozbiljnije odnosim prema stvarima, počela sam na "craftroom" da gledam kao na posao, a ne na hobi, i od kada se to desilo, mnoge stvari su krenule na bolje.

Ovo je godina sa ubedljivo najviše napravljenih čestitki. Godina u kojoj sam izgled čestitki dovela na nivo kojim sam 98% zadovoljna. Kažem 98 jer smatram da uvek ima prostora za napredak i poboljšanje i nove ideje i tehnike.

2016. je godina u kojoj sam uradila pozivnice za dva venčanja, u jako kratkom vremenskom roku. Godina u kojoj sam uradila preko 100 čestitki za venčanja, stekla stalne mušterije kojima se sviđa moj način rada i koje mi prepuste sve, samo kažu detalje. 

Takođe se moram pohvaliti i decembrom, jer je to bio "ludački" mesec :) Obeležile su ga 3 mnogo lepe saradnje i jedno televizijsko gostovanje. Obeležio ga je i Mikser Design Market na kome su se rasprodale sve čestitke, i nakon njega poručeno još. 

Moja radna godina završila se 30. decembra u 23:45 kada sam isporučila poslednje čestitke. :)

Iako je prošlo 3 velike godine od samog početka, drago mi je da sam bila strpljiva i nisam odustala na prvim preprekama. Prepreka uvek ima i biće ih još, u to sam sigurna, ali reakcije ljudi na moje čestitke, te prepreke poništavaju.

Ono što znam je da ću od sada raditi još jače, još posvećenije i truditi se da i dalje svakog od vas obradujem i napravim baš ono što ste očekivali, a i malo bolje od toga.

2017. kreativno nije počela kao što sam očekivala, a razlog tome je glupavi virus, sa kojim se još borim i zbog toga ovaj post dolazi tek polovinom januara umesto na samom početku.

Hvala vam na podršci u prethodnoj godini! Nadam se da ćete i dalje biti uz mene, jer spremam dosta stvari koje će vam se svideti :)

Vaša,


*na naslovnoj fotografiji je fenomenalni Dechko Tzar planer

No comments:

Post a Comment