04 March 2016

Mug maniac ili ludački zaljubljena u šolje :)



Ovaj post nema veze ni sa čestitkama, ni sa uradi-sam projektima, ali je nešto što veoma volim, pa sam želela da to podelim sa vama. :)

Sve je počelo mojom prvom šoljom sa zekom koja je svirala. Tata ju je doneo kući ubrzo nakon što sam se rodila (davno beše)... Nakon nekoliko godina, usled stalnog korišćenja, prestala je da svira pa smo joj uklonili "mehanizam" i nastavila sam da je koristim.
Tu istu šolju imam i dan-danas i pokazaću vam je kasnije kroz slike.

Kroz srednju školu nisam marila iz kakve ću šolje piti, i tek nakon upisivanja fakulteta sam opet počela da obraćam pažnju na to.
U tom periodu mi je bila omiljena ova Jacobs 3u1 šolja, dobijena u nekom od promo pakovanja, i nažalost nemam je više. Sticajem nesrećnih okolnosti skupljala sam njene deliće po kuhinjskom podu od keramičkih pločica :D Kako sam osoba koja se vezuje za stvari, dugo joj nisam našla zamenu.




A onda sam počela da kupujem šolje i da ih dobijam i sad mi se dešava da kada pripremam neki topli ili hladni napitak, ne mogu da se odlučim iz koje šolje ću da pijem :D Težak život, zar ne? :D

Nisam ih slikala sve, samo one najdraže, inače bi bio predugačak post. :)

Prva je naravno moja prva šolja 



Ovu šolju sam dobila za prethodnu Novu godinu. Urađena je do perfekcije. Pored velikog broja plastičnih imitacija objektiva fotoaparata, uspeo je da mi pronađe keramičku, sa gumenim detaljima ZOOM "prstena". Zapremina od pola litra, zadovoljavajuća :)



Ikein pokal sam dugo tražila. Generalno, oblik ovakvih čaša mi se jako sviđa, pa čim sam videla i keramičko izdanje, morala sam da je nađem. Pored Ikee, videla sam slične i u prodavnici Kytak, u raznim bojama, pa planiram i njih...



Roze šolja je poklon sa putovanja. Iako jednobojna, jako mi je draga, a i oblik mi se sviđa.



Bela šolja, iznutra bledo ljubičasta.



Velika, ručno oslikana šolja. Poklon, i prva velika, tačnije ogromna, šolja koju sam dobila.



Zelena sa teksturom. Kada sam na internetu videla jednu srebrnu sa teksturom, oduševila sam se, pa sam pretražujući prodavnice naletela na ovu i svidela mi se baš.



Najnovije šolje u "kolekciji", imitacija metalnog lončića i jedna za njega i druga za mene.



Još jedan od noviteta, jer kad vidim nešto ovako lepo, ne mogu da odolim, a da ne kupim :)



I poslednja koju predstavljam, nije moja, ali je moj poklon njemu i imam dozvolu da je predstavim :) Oduševila sam se kada sam je videla, i poruka i drška su totalno on, pa je morala da se smesti u korpu za kupovinu :)


Pogledajte i šolje koje mi se sviđaju i koje sam sačuvala na Pinterest tabli.

       Follow Jane Doe's Craftroom's board mugs ♡ on Pinterest.    

Da li vam se sviđaju moje šolje?
Hvala što čitate,

4 comments:

  1. Preslatke su :) I ja mnogo volim šolje i teško mi je da odolim kad vidim neku posebnu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! I hvala za comment <3
      Nisam jedina koja teško odoleva, lepo je znati :)

      Delete
  2. Jako slatke soljice :)
    Na slici gore jako licis na moju komsinicu, prvo sam pomislila da je ona, skroz sam se zbunila na sekund :D

    https://dajanaerd.wordpress.com

    ReplyDelete