08 February 2016

Monday Inspiration vol.2




Hej hej, srećan ponedeljak!

Nadam se da ste nakon prethodnog posta inspiracije uspeli malo bolje da prihvatite ponedeljak :)

Za danas je prvobitno bila planirana druga tema inspiracije, ali sam u međuvremenu naišla na ovo o čemu ću pisati danas, ostala oduševljena i morala sam da pišem preko reda o tome :)

Kaligrafija ili lepo pisanje me privlači još od srednje škole, kada mi je bila jedan od obaveznih stručnih predmeta. Tada smo učili konstrukcije raznih slova i stilova pisanja. Dugo su pera bila zapostavljena, a onda se sve ponovo pokrenulo kada sam počela da pravim čestitke, i kada je bilo potrebno rukom ispisivati neke od natpisa. Tada je istraživanje počelo...

Danas vam predstavljam jedan instagram profil koji od skoro pratim, a koji me je raspametio svojom kaligrafijom. Vlasnica profila je Molly, a možete pogledati i njen web sajt www.poppyandmintdesign.com

Uživajte...









I za kraj jedan video kako to ona radi :) Nadam se da vam se sviđa, piskarajte, isprobavajte, možda ste baš vi kao Molly :)

A video posted by Poppy & Mint Design (@poppyandmintdesign) on

Do sledećeg čitanja,

No comments:

Post a Comment