03 January 2016

2015, so long and goodbye...




Došao je kraj još jedne godine koju provodimo zajedno, kuckajući i čitajući :)

Iza nas je jedna prilično uzbudljiva godina... U toku 2015. sam postigla mnogo više nego prethodne, i na poslovnom i na mom "hobi" planu. Hobi je pod navodnicima, jer pravljenje čestitki ne doživljavam kao hobi već nešto što bi moglo da preraste u jednu lepu i ozbiljniju priču, a nadam se i u posao. :)

Izlagala sam više nego prethodnih godina, učestvovala u radionicama i uživala u svakom trenutku provedenom u pravljenju čestitki. Obradovala sam svoju radionicu novim stvarčicama i pomoćnicima nekoliko puta i skovala planove za nove materijale i tehnike koje bih volela da koristim u sledećoj godini.

Proslavili smo drugi rođendan, i u poslednjih par meseci bili jako posećeni na blogu, što me jako raduje, jer mi znači podatak da ima ljudi kojima su interesante teme o kojima pišem i motiviše me da nastavim dalje i bolje.

Bila sam redovnija na blogu nego prethodne godine, iako je opet bilo trenutaka kada je blog bio zapostavljen, ali nekad se dešavalo i da spavanje bude zapostavljeno usled tempa koji sam sebi zadala :)

Krajem godine započela sam još jednu lepu priču u društvu sa 3 kreativne i meni veoma drage devojke, a to je Pretty Things by Serendipity Studio. Cela priča Serendipity Studija je nova i tek čeka svoj zalet.


Neke želje vam neću otkriti, čisto da ih ne ureknem, a i da ostanu iznenađenje za naredni period.

Želim vam sve najlepše u Novoj godini, da bude srećnija, veselija, zdravija, uspešnija i interesantnija od prethodne, da volite, budete voljeni i da se stalno smejete.

Hvala što čitate,


No comments:

Post a Comment